Spletni piškotki. Spletna stran uporablja nevsiljive piškotke, ki na vaš računalnik shranijo nekatere podatke. Piškotki so potrebni, da spletna stran deluje, kot je predvideno. Z uporabo spletne strani PlayRoom.si sprejemate določila o uporabi piškotkov na tej spletni strani. Več...

Postopek nakupa

I. NAKUP V SPLETNI TRGOVINI

Nakup izdelkov v spletni trgovini PlayRoom.si je preprost. Naročilo lahko izvedete:
1. Preko spletne trgovine Playroom.si kot registrirani uporabnik oz. kot uporabnik brez članstva. Prednosti članstva so: hitrejši način nakupa, spremljanje statusa nakupa, ogled naročil ter možnost prijave na prejemanje obvestil o prodajnih akcijah. Članstvo ne zahteva potrditve preko e-mail naslova, saj je na ta način registracija hitrejša.
2. 
Z oddajo naročila preko e-pošte (info@playroom.si).
3. 
S klicem na telefonsko številko 041/536 109 ali 01/721 40 10.


POSTOPEK NAKUPA V SPLETNI TRGOVINI

Izberite izdelek, ponujeno možnost (npr. barva, dodatek) in količino ter ga dodajte v košarico. Vsebina košarice se ob dodajanju izdelkov samodejno posodablja.

Ko zaključite z dodajanjem izdelkov v košarico, imate na voljo dve možnosti:
- Košarica. Omogočena sta vam vpogled v košarico in sprememba naročila.
- Na blagajno. Ponujena vam je možnost prijave. Nakup lahko izvedete kot registrirani uporabnik ali kot uporabnik brez članstva.

Kupcem omogočamo izbiro načina dostave:
- Brezplačna dostava ob predplačilu zneska nakupa na TRR podjetja. Naročene izdelke dostavimo preko Pošto Slovenije.
- Redna dostava. Naročene izdelke dostavimo preko Pošto Slovenije oz. osebno po predhodnem dogovoru. Cena osebne dostave in priklopa je predmet dogovora med kupcem in podjetjem ALS AI d.o.o.
- Osebni prevzem. Naročene izdelke lahko po predhodnem dogovoru prevzamete na sedežu trgovine. Predhodni govor je možen preko e-pošte (info@playroom.si) ali preko telefona 01/721 40 10 oz. 041 536 109.

Izberite način plačila:
- Plačilo z gotovino ob prevzemu.
- Bančno nakazilo. Izpiše se vam številka bančnega računa. Na vašo željo vam lahko pošljemo tudi predračun.

V primeru dodatnih želja naročilu pripišite komentar.

Obkljukajte 'Strinjam se s Splošnimi pogoji'.

Za zaključek nakupa preverite naročilo in ga po želji spremenite.

V svojih oglaševalskih akcijah občasno objavimo tudi številko kupona, s katero so kupci deležni dodatnih ugodnosti. Vnesite jo v okno in potrdite s klikom na 'Uporabi kupon'.

Naročilo potrdite s klikom na 'Potrdi nakup'.


II. CENE

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru zgoraj navedenih načinov plačila.

Kljub naporom, da bi na spletnih straneh zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali pa v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik omogoča kupcu odstop od nakupa. Ponudnik lahko kupcu ponudi tudi alternativno rešitev, sprejemljivo za obe strani.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo. Kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu naročila (Naročilo potrjeno).
Od tega trenutka dalje so cene in drugi pogoji fiksni in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.

III. VRAČILO BLAGA

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa:

"Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v roku. Ta rok začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga."

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v štirinajstih (14) dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski naslov info@playroom.si, blago pa vrniti štirinajstih (14) dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga v štirinajstih (14) dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo. Priložena mora biti kopija računa.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (tj. z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na pokušnjo, kjer je preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega (npr. nakup in uporaba televizorja za čas nogometnega prvenstva ali nakup in uporaba fotoaparata za čas načrtovanega potovanja ipd.), je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.


Možnost vračila ne velja za programsko opremo, zgoščenke, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku petnajstih (15) dni od prejetja vrnjenega blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
- pri pogodbah, katerih predmet so blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva;
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo;
- pri pogodbah o dobavi računalniške opreme ali računalniških programov, če je kupec odprl varnostni pečat.

Postopek zamenjave in vračila blaga

V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati prodajalcu v štirinajstih (14) dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga le-to vrne prodajalcu.

Strošek vračila blaga pri odstopu od pogodbe bremeni potrošnika.

Postopek vračila kupnine

Podjetje ALS AI, inteligentne rešitve sodobnega interiera, d.o.o. kupcu, ki odstopi od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Denar mu vrne takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih (15) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!