Splošni pogoji poslovanja


SPLOŠNI POGOJI POSLOVANJA

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine PlayRoom.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) s priporočili GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina PlayRoom.si (v nadaljevanju: PlayRoom.si) je spletna trgovina, ki jo upravlja ALS AI, inteligentne rešitve sodobnega interiera, d.o.o. (v nadaljevanju: podjetje, ponudnik).


CENE IZDELKOV
 
Naročanje v spletni trgovini PlayRoom.si poteka v slovenskem jeziku preko interneta 24 ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate in naročate lahko izdelke, ki so na voljo v seznamu izdelkov, ponujamo pa vam tudi možnost, da želeni izdelek naročite preko e-mail naslova info@playroom.si.

Vsi izdelki, ki so navedeni na teh straneh, so na voljo do odprodaje zalog. Vse cene so navedene v evrih ter že vsebujejo davek na dodano vrednost. Cene veljajo za nakup preko spleta v primeru takojšnjega, 100 % plačila z nakazilom na transakcijski račun SI56 3500 1000 1284 677, ki je odprt pri banki BKS Bank AG, oz. z gotovino ob osebnem prevzemu naročenih izdelkov oz. z gotovino ob dostavi naročenih izdelkov na dom. Cena naročenih izdelkov, poslanih po pošti oz. preko paketnih distributerjev, se lahko poveča za vrednost, ki jo za to storitev zaračuna pošta oz. paketni distributer.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.

Kljub naporom, da bi na spletnih straneh zagotovili ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali pa v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, ponudnik omogoča kupcu odstop od nakupa. Ponudnik lahko kupcu ponudi tudi alternativno rešitev, sprejemljivo za obe strani.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je shranjena na sedežu podjetja in je kupcu na njegovo pisno zahtevo vedno dosegljiva. Zahtevo za ponovni izpis pogodbe kupec v pisni obliki pošlje na naslov sedeža podjetja.


VARNOST

Zagotavljamo, da bomo vaše podatke obravnavali zaupno, jih skrbno varovali ter da jih v nobenem primeru ne bomo posredovali ali prodali tretji osebi (izjeme v primeru nezakonitega delovanja v skladu z veljavnimi zakonskimi predpisi). Pridobljene podatke bomo uporabljali le za nemoteno izvedbo nakupov, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev ter, če se boste tako odločili, za pošiljanje elektronskih novic in ponudb.


AVTORSKE PRAVICE

Vsi opisi izdelkov in druge tekstovne vsebine so last njihovih avtorjev in se jih brez dovoljenja ne sme razmnoževati.


DOSTAVA IN PREVZEM BLAGA

Podatke o dobavljivosti izdelkov in druge podatke v zvezi z vašim naročilom vam sporočimo po elektronski pošti ali telefonu, potem ko prejmemo vaše naročilo. Če naročenega izdelka trenutno ni na zalogi, vas bomo o predvidenem datumu dobave oz. dostave obvestili v najkrajšem možnem času. Ob morebitni nedobavljivosti naročenega izdelka vas bomo obvestili o spremembi ter vam omogočili preklic naročila, zamenjavo naročenega izdelka ali kakšno drugo dogovorjeno možnost. Stanje vašega naročila lahko preverite preko povezave, ki vam jo pošljemo v potrditvenem elektronskem sporočilu ob registraciji računa oz. pod zavihkom Račun (http://playroom.si/index.php?route=account/account). Vsa naročila so shranjena v elektronski bazi na sedežu podjetja in so kupcu na njegovo zahtevo vedno dosegljiva. Na nas se lahko obrnete po elektronski pošti info@playroom.si ali pa nas pokličete na telefonsko številko 041/536 109.

Strošek dostave ob plačilu preko TRR je enoten za celo Slovenijo in znaša 3,50 €. Strošek dostave se prišteje strošku naročila, kar je razvidno tako v košarici kot na računu.

Pri osebnem prevzemu na sedežu podjetja ALS AI, inteligentne rešitve sodobnega interiera, d.o.o., Masarykova 24, 1230 Domžale se stroškov dostave ne obračuna.

Velja za artikle na zalogi

Pri izbiri dostave z dostavno službo in plačila po povzetju bomo vsa naročila, opravljena na delovni dan do 12. ure, odpremili s pogodbenim partnerjem GLS najkasneje naslednji delovni dan. Pošiljka bo pri vas najkasneje v 2 delovnih dneh, običajno pa že naslednji delovni dan.

Sledenje pošiljk

Stanje vašega blaga med dostavo lahko preverite na spletni strani pogodbenega partnerja GLS. Številko sledenja vam posredujemo na elektronski naslov, ki je bil vpisan ob registraciji uporabnika oz. na elektronski naslov, ki ga naknadno sporočite podjetju.

Osebni prevzem na sedežu podjetja

Če v postopku naročila izberete možnost 'Osebni prevzem', vas bo blago (po obvestilu našega komercialista) čakalo na sedežu podjetja ALS AI, inteligentne rešitve sodobnega interiera, d.o.o. Pred prihodom na sedež podjetja lahko preverite stanje vašega blaga na telefonski številki 041/536 109. Blago lahko prevzamete po dogovoru s komercialistom.


VRAČILO BLAGA

Za odpoved naročila veljajo določila splošnih pogojev in veljavna zakonska določila o vračilu blaga. Za vračilo blaga se uporabljajo določila 43. člena Zakona o varstvu potrošnikov, ki določa:

"Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik pravico, da v 15 dneh podjetju pisno sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je bila poštna pošiljka oddana v roku. Ta rok začne teči naslednji dan po dnevu dobave blaga."

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh po prevzemu vrne kupljeno blago brez kakršnekoli odškodnine. Vendar je kupec dolžan nositi stroške, ki nastanejo pri vrnitvi predmeta nakupa. O nameravanem vračilu mora kupec pisno obvestiti ponudnika najkasneje v štirinajstih (14) dneh od prejetja blaga, in sicer po pošti ali na kontaktni elektronski naslov info@playroom.si, blago pa vrniti štirinajstih (14) dneh po poslanem obvestilu o odstopu. Vrnitev prejetega blaga v štirinajstih (14) dneh po prejetju brez predhodnega pisnega obvestila se prav tako šteje za odstop od nakupa. Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v originalni, nepoškodovani in nepolepljeni embalaži skupaj s priloženo dokumentacijo. Priložena mora biti kopija računa.

Prav tako je treba vedeti, da sklenitev pogodbe na daljavo potrošniku ne daje več pravic, kot sicer sklenitev pogodbe na klasičen način (tj. z obiskom v prodajalni). Tako potrošnik ne more in ne sme prejetega blaga neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe, saj tukaj ne gre za nakup na pokušnjo, kjer je preizkus blaga pogoj za ohranitev pogodbe v veljavi. Potrošnik tako sme opraviti ogled in preizkus prejetega blaga zgolj v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja in kot je to običajno v prodajalnah. Vsakršno "preizkušanje", ki odstopa od navedenega (npr. nakup in uporaba televizorja za čas nogometnega prvenstva ali nakup in uporaba fotoaparata za čas načrtovanega potovanja ipd.), je mogoče šteti za uporabo blaga, kar pomeni, da potrošnik s tem izgubi pravico do odstopa od pogodbe.

Pravica do odstopa od pogodbe ne daje potrošniku nobene pravice več, pač pa samo možnost, da tudi po tem, ko že prejme blago, ponovno premisli svojo odločitev o nakupu in v primeru, da je bila ta odločitev prenagljena, spremeni svojo odločitev in odstopi od pogodbe.


Možnost vračila ne velja za programsko opremo, zgoščenke, knjige in potrošni material, v primeru, da je bila originalna embalaža ali varnostni pečat odstranjena. Ponudnik vrne celotno kupnino najkasneje v roku petnajstih (15) dni od prejetja vrnjenega blaga.

Kupec nima pravice do odstopa od pogodbe v naslednjih primerih:
- pri pogodbah, katerih predmet so blago ali storitve, katerih vrednost je odvisna od dogajanj na finančnih trgih, na katere podjetje nima nobenega vpliva;
- pri pogodbah, katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo;
- pri pogodbah o dobavi računalniške opreme ali računalniških programov, če je kupec odprl varnostni pečat.

Postopek zamenjave in vračila blaga

V primeru, da je potrošnik blago že prejel in od pogodbe odstopi, mora blago nepoškodovano in v nespremenjeni količini odposlati prodajalcu v štirinajstih (14) dneh po sporočilu iz prejšnjega odstavka, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Kot odstop od pogodbe se šteje tudi, če potrošnik v štirinajstih (14) dneh po prejemu blaga le-to vrne prodajalcu.

Strošek vračila blaga pri odstopu od pogodbe bremeni potrošnika.

Postopek vračila kupnine

Podjetje ALS AI, inteligentne rešitve sodobnega interiera, d.o.o. kupcu, ki odstopi od pogodbe, vrne vsa prejeta plačila. Denar mu vrne takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v petnajstih (15) dneh po prejemu sporočila o odstopu od pogodbe.

Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!


GARANCIJA

Vsi izdelki v prodaji imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki mora biti priložen vsakemu izdelku, ali je vsebovan na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi kopije računa. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, Ni-Cd in NiMH baterije in akumulatorje, žarnice, diskete, optične medije, video in avdio kasete, varovalke, elektronske komponente, ipd.

Garancija ne velja za avdio in video posnetke ter računalniške programe, če je potrošnik odprl varnostni pečat. Za odprtje varnostnega pečata se šteje pretrganje ovojne folije ali razkritje serijske številke.

Podatek o garanciji je naveden tudi na strani posameznega artikla. Če tega podatka ni, artikel nima garancije ali pa podatek trenutno ni znan. V tem primeru nas kupec lahko kontaktira, da mu sporočimo aktualne podatke.


REKLAMACIJA

Kupec lahko blago reklamira, če blago nima lastnosti, ki jih je prodajalec izrecno obljubil, če je prodajalec poslal napačne izdelke, v napačni količini, barvi ali kako drugače odstopajo od kupčevega naročila. Kupec lahko blago reklamira v zakonsko določenem roku in pod pogoji za uveljavljanje reklamacije iz naslova stvarne napake.


ODVEZA ODGOVORNOSTI

Vse cene in roki dobave so veljavni šele, ko jih potrdi komercialist podjetja ALS AI, inteligentne rešitve sodobnega interiera, d.o.o.!

Spletna trgovina PlayRoom.si deluje po principu kataloške prodaje, podatki o dobavi pa so ustvarjeni na podlagi informacij s strani dobaviteljev artiklov in so informativne narave. Kljub prizadevanju za stalno ažuriranost trgovine in dobavnih rokov se lahko zgodi, da se podatki o lastnostih artiklov, njihovi ceni ali dobavi spremenijo tako hitro, da jih ne uspemo pravočasno ažurirati. V takem primeru kupca obvestimo o spremembi ter mu omogočimo preklic naročila, zamenjavo naročenega artikla ali kakšno drugo dogovorjeno možnost.

Ob ponovni dobavljivosti artikla ne moremo garantirati iste cene, kot jo je imel pred umikom iz prodaje, ker so cene v veliki meri odvisne od dobaviteljev.

Vse slike artiklov so simbolične in ne zagotavljajo dejanskih lastnosti artiklov.

Pridržujemo si pravico do tipkarskih napak.


PLAČILNI POGOJI

Za artikle, pri katerih je rok dobave daljši od 10 dni, je plačilo po predračunu ali prek spletne banke edini možni način plačila!

Plačilo po povzetju

Pri plačilu po povzetju naročeno blago plačate ob prevzemu na dogovorjenem naslovu. Plačilo po povzetju je možno samo z gotovino. Cena plačila ob prevzetju se oblikuje glede na težo naročenega izdelka oz. paketa.

Plačilo ob osebnem prevzemu na sedežu podjetja

Pri plačilu ob osebnem prevzemu na sedežu podjetja, Masarykova 24, 1230 Domžale, morate prej opraviti naročilo v spletni trgovini (s tem vam zagotovimo spletno ceno in potrdimo zalogo). Plačilo ob osebnem prevzemu je možno z gotovino.

Plačilo po predračunu

Pri plačilu po predračunu ali prek spletne banke vam bomo po elektronski pošti poslali predračun s plačilnimi podatki. Ko plačilo predračuna prispe na naš račun, steče postopek dobave v dogovorjenem roku.


POGOJI IN SPLOŠNE DOLOČBE IN INFORMACIJE O REGISTRACIJI

Registracija

Vsak registrirani uporabnik ima svoje uporabniško ime in geslo, s katerima se predstavi. Geslo je tajno in znano le uporabniku.

Uporabnik je dolžan zagotoviti, da bo v njegovem imenu in z njegovim geslom nastopal le on oziroma oseba pooblaščena za nastopanje v njegovem imenu.

Za potrebe poslovanja ALS AI, inteligentne rešitve sodobnega interiera, d.o.o. (v nadaljevanju: upravitelj) zbira naslednje podatke:
- ime in priimek,
- naslov in kraj bivanja,
- naslov elektronske pošte,
- uporabniško ime,
- geslo v šifrirani obliki
ter ostale podatke, ki jih uporabnik vnese v obrazec na spletnem mestu Playroom.si.

Ob registraciji lahko uporabnik (po želji) pristane na prejemanje obvestil na navedeni elektronski naslov, vendar ne več kot pet obvestil mesečno. V obvestilih bodo registrirani uporabniki obveščeni o posebnih ugodnostih in akcijah, prejemali bodo promocijske kode za dodatne ugodnosti, predstavitve novih izdelkov in obvestila o aktualnih nagradnih igrah. Z registracijo je omogočen tudi enostavnejši in hitrejši nakup, saj vam osebnih podatkov ni potrebno vedno znova vpisovati v obrazec za oddajo naročila.

Za točnost podatkov, ki jih vnese uporabnik, ne odgovarjamo.

Varovanje podatkov

Osebni podatki naših uporabnikov so eno izmed področij, ki mu posvečamo izjemno pozornost. Upravitelj spletne trgovine PlayRoom.si, ALS AI, inteligentne rešitve sodobnega interiera, d.o.o., je v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1-UPB-1) zavezan k varovanju osebnih podatkov svojih uporabnikov.

Izjemno razkritje osebnih podatkov

Podatki, ki jih zbira in obdeluje upravitelj spletne trgovine PlayRoom.si, bodo razkriti le, če je takšna obveznost določena v zakonu, ali v dobri veri, da je takšno ukrepanje potrebno za postopke pred sodišči ali drugimi državnimi organi ter za zaščito in uresničevanje zakonitih interesov upravitelja.

Varnost

Na spletnih straneh uporabljamo več varnostno-zaščitnih sistemov, ki zagotavljajo ustrezno zaščito pred izgubo, neželenim spreminjanjem ali zlorabo podatkov. Upravitelj se zavezuje, da bo zaščitil vašo zasebnost.